Een goed imago wekt belangstelling, schenkt vertrouwen en trekt klanten aan. Maar ook intern werkt een knappe huisstijl motiverend: mensen fier maken op hun bedrijf. Hierdoor kan een bedrijf zijn investering in vormgeving terugwinnen.
Een grafisch ontwerper is een tijdelijk verlengstuk van een bedrijf. Dikwijls heeft hij een “opvoedende functie” maar ook de plicht te luisteren naar de unieke vakervaring van een bedrijf in een specifieke sector. Hij dient op een creatieve maar evengoed doordachte en efficiënte manier te werken aan de communicatie van een bedrijf. Steeds wakend over de hoofdregel van design: de vorm volgt de functie.
Rony Van den Block (°1963) volgde Artistieke Opleiding Reclame (Sint-Lukas, Brussel). Na de studies deed hij ervaring op als Art Director bij grotere reclamebureaus. Toe hij nog op de academie zat, verzorgde hij opdrachten voor eigen klanten.
In 1988 werd Wit-Zwart (zijn eigen eenmanszaak) opgericht waaraan ondertussen meer dan 550 bedrijven (van klein tot groot - lokaal, nationaal tot internationaal) grafische opdrachten hebben toevertrouwd.
Een eenvoudig telefoontje of mailtje volstaat voor een afspraak.
Reeds 30 jaar is Wit-Zwart een tijdloos vormgevingsbedrijf. De visie en creativiteit die blijven, de ervaring krijg je er bovenop.
Waar wij het vak nog geleerd hebben voordat de computer gemeengoed begon te worden, is Wit-Zwart van bij het begin een overtuigd Apple-gebruiker. De stabiliteit, kracht en snelheid van die apparaten zijn onmisbaar voor grafische toepassingen. Uiteraard moeten hard- en software up-to-date worden gehouden. Onze rustgevende werkruimte houdt het hoofd vrij voor de ware toedracht: doordacht ten dienste staan van onze klanten. .
Een goed gesprek is de beste manier om aan te voelen of het écht klikt tussen de partijen. Uw contactpersoon is de uitvoeder van uw opdracht. Op specifieke vragen krijgt ue onmiddellijk een deskundig antwoord. Bij ons op kantoor of bij u op de zaak, zoals de klant het wenst.
Al 20 jaar staat er een koe voor onze deur, een voor mensen uit de omringende gemeenten alom bekend en attractief herkenningspunt.
Als dier met een zachte en positieve uitstraling staat onze koe symbool voor onze ideeënmelkerij. Na X aantal jaren krijgt ze telkens een nieuw jasje aangemeten als toonbeeld van onze creativiteit.
Enkele voorvallen ten gevolge van haar aanwezigheid? Een auto-ongeluk door een oudere dame, blaffende honden, spontaan loeiende fietsers bij het huiswaarts keren ‘s nachts, op vraag uitlenen voor beurzen, de koe aan de ketting leggen wegens verplaatsingen, stopplaats voor selfies met koe, tweemaal per jaar een 500-tal schoolkinderen die de koe niet kunnen passeren zonder haar te strelen, iemand die een zware baal stro bijlegde (toen ze in skeletpak zat), Pokemon-oplaadpunt, enz ...